Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Περιεχόμενα Ιστολογίου

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Κατασκευή ασφαλούς βαλίτσας μεταφοράς για τηλεκατεύθυνση

Εδώ και καιρό έψαχνα μια καλή βαλίτσα μεταφοράς για την τηλεκατεύθυσή μου. Όμως η προσθήκη μόνιμα από κάτω της ενός stand και από πάνω ενός πιάστρου δεν άφηναν περιθώρια για εύρεση κατάλληλης βαλίτσας στα καταστήματα μοντελισμού. Οι απλές βαλίτσες κόστιζαν μεν σχετικά λίγα χρήματα (€35-45) αλλά οι διαστάσεις τους θα με ανάγκαζαν να αφαιρέσω είτε το stand είτε το πιάστρο λη ακόμα και τα δύο. Και επιπελόν το υλικό κατασκευής (ψευτο-αλουμίνιο) δεν επιτρέπει επιφορτίσεις, μικρο-πτώσεις και γενικώς σκληρή χρήση.
   
Η ιδανική λύση θα ήταν μια Peli 1450 ή κάτι παρόμοιο, όμως κοστίζει πάρα πολύ (σχεδόν όσο και η τηλεκατεύθυνση) οπότε η λύση αυτή είναι μεν ιδανική τεχνικά αλλά στη πράξη ανέφικτη.
Έτσι πήρα την απόφαση να φτιάξω μία μόνος μου σε παρόμοιες διαστάσεις από κόντρα πλακέ θαλάσσης 12mm. Το συνολικό κόστος κατασκευής στοίχισε λιγότερο από όσο κοστίζει μόνο το αφρώδες υλικό της Peli 1450.
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν μιλάνε από μόνες τους:

Εξωτερικά δεν έχει κανένα διακριτικό. Βασικά της λείπει μια λαβή, που εσκεμένα δεν έχω βάλει ακόμα γιατί θα δυσκόλευε την στίβαξή της στον χώρο μου.

Το καπάκι της είναι συρταρωτό και μάλιστα απαιτεί αρκετή προσπάθεια για να βγει. Τραβόντας το αρχείζει να αποκαλύπτεται το περιεχόμενο.

Αρχικά ένα λεπτό φύλλο φελιζόλ ως προστατευτικό μεταξύ καπακιού και κυρίως χώρου.

Στην πραγματικότητα μέσα στο ξύλινο κουτί έχω βάλει σχεδόν σφηνωτά το φελιζολένιο κουτί της εργοστασιακής συσκευασίας λιανικής πώλησης της DX7.

 
Ακολουθεί το πάνω μέρος από το φελιζολένιο κουτί της τ/κ. 
Παρατηρήστε μια επιπλέον τρύπα που έχω κάνει μεταξύ των sticks για να μπαίνει το πιάστρο της τ/κ.

Αναποδογυρίζοντας το πάνω μέρος βλέπουμε σφηνωμένη την εργοστασιακή μπαταρία της τ/κ. Επίσης τον δευτερεύοντα πομπό της τηλεμετρίας Quanum και μια εύκαμπτη κεραία αυτής και πινάκια συντομισμού (bind) της τ/κ.

Αφαιρόντας το πάνω μέρος τελειώς βλέπουμε την φωλιασμένα την τ/κ και τα παρελκόμενα αυτής και της τηλεμετρίας. 
  
Σε μια πανοραμική όψη διακρίουμε την τηλεμετρία Quanum v.3 (δέκτης με οθόνη {τον έχω γυρίσει για να φαίνεται -  η πραγματική θέση της φαίνεται στη προηγούμεη φωτογραφία}), τον κύριο πομπό της (με την άκαμπτη κεραία - φαίνεται μόνο η κεραία {ξέχασα να σηκώσω ένα προστατευτικό κομμάτι φελιζόλ που έχω βάλει} ), τον φορτιστή αυτοκινήτου της, 2 περιλαίμια για την τ/κ.


Κάτω από αυτήν υπάρχει άλλο ένα προστατευτικό φύλλο φελιζόλ μεταξύ κάτω μέρους φελιζολένιας συσκευασίας και πάτου ξύλινου κουτιού.