Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Περιεχόμενα Ιστολογίου

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Αναβάθμιση Phoenix Evo 1600/2600 και πρώτες πτήσεις

20 Μαρτίου 2012

Κοιτάζοντας πάντα μακρύτερα ήθελα κι ένα λίγο μεγαλύτερο ανεμόπτερο. Μέχρι τώρα με το Easy Glider Pro και το Phoenix ήμουν στην κατηγορία των 2μετρων - χωρίς και με flaps αντίστοιχα.
Όμως εδώ και καιρό έλεγα να πάω στο Multiplex Cularis 2610 ή στο Phoenix 1600/2600 και τα δύο με μοτέρ - ailerons - flaps - elevator - rudder. Όμως η τιμή του Cularis με κρατούσε μακρυά του. Βρήκα όμως πριν λίγες μέρες το Phoenix 1600/2600 ARF (δέκτης λείπει μόνο και μπαταρία) με έκπτωση και είπα να το πάρω. Επίσης από το http://www.der-schweighofer.at πακέτο μαζί με τα άλλα δύο, το Easy Star I και το Easy Cub.
Συνολικά το πακέτο κόστισε λιγότερο από €210, μόνο!
Σήμερα ανακάλυψα πως το ιδιο κατάστημα δίνει σε σχεδόν την ίδια μειωμένη τιμή και το Multiplex Cularis αλλά σε μορφή KIT. Δεδομένου πως το Phoenix 1600/2600 με το setup που έχει μόνο για 1600 μπορεί να πετάξει και άρα πάει χαλαρά και αμέσως για αναβάθμιση με νέο setup και μια μικρή ενίσχυση στο firewall, ίσως αν το είχα δει νωρίτερα να έπαιρνα το Multiplex Cularis τελικά... τέλος πάντων.

Σε λίγες μέρες παραλαμβάνω και ξεκινάω παρουσίαση, αν και προφανώς πρώτα θα ασχοληθώ πτητικά με το μικρότερο Phoenix 2000 και πολύ αργότερα θα ασχοληθώ με αυτό. Βιάστικα μάλλον, αλλά η τιμή με τράβηξε...


23 Μαρτίου 2012

Σήμερα παρέλαβα ένα τεράστιο πακέτο, που δεν χώραγε καν στο πορτ-μπαγκαζ του στατιον-βαγκον! Ορίστε, δείτε και μόνοι σας....

 Μέσα βρήκα όλα όσα περίμενα σε άψογη κατάσταση.


Παρακάτω παραθέτω μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία ανοίγματος της συσκευασίας και ελέγχου του περιεχομένου του Phoenix Evo:

Εξωτερικά το κουτί του δεν είχε καμία φθορά ή χτύπημα (όπως και τα κουτιά των άλλων δύο μοντέλων)...

 ...όπως επίσης ακέραια ήταν και όλα τα κομμάτια στο εσωτερικό της συσκευασίας.

Όλα τα servo και οι καλωδιώσεις είναι προτοποθετημένα στις οριστικές τους θέσεις στα φτερά (συνολικά 4 servo) και επιπλέον έχουν τοποθετηθεί και οι carbon ντίζες στα πηδάλια και στο σώμα αυτών.

Επιπλέον στα κύρια φτερά υπάρχουν δύο σθεναρά δοκάρια, μέσα στα οποία μπαίνουν ντίζες carbon για να προσδώσουν διαμήκη ακαμψία στο φτερό.

 Το γωστό μοτέρ και από το μικρότερο μοντέλο (!!!) είναι επίσης προεγκατεστημένο...

...σε balsa βάση από μέσα και μεταλλική απ' έξω...

...το ίδιο επίσης κίτρινο ESC κάτω από την βάση της μπαταρίας (αυτό το μεταλλικό πραγματάκι πρέπει να είναι έρμα)...

...και κάτω από τα φτερά τα servo για elevator και rudder...

...που οι ντίζες τους καταλήγουν στην ουρά με αυτά τα αμφιβόλου ποιότητας και αντοχής ακρόντιζα.

Στην συνέχεια παραθέτω μερικές φωτογραφίες από την σύγκριση του Phoenix Evo με το μικρότερο Phoenix 2000:
Το κουτί του Phoenix Evo είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις του.

Η άτρακτος είναι πανομοιότυπα σε διαστάσεις και ανοίγματα...
 ...με τα ίδια servo, μοτέρ, βάσεις balsa, καλωδιώσεις...

...τα ίδια απαράδεκτα ακρόντιζα..

...τα ίδια οριζόντια stabilizer και elevator αλλά διαφορετικά fin και rudder 

Θα μπορούσα να πω πως με μια πρώτη ματιά το Phoenix Evo στην έκδοση με το φτερό των 1600mm ίσως να είναι περισσότερο ένα hotliner ή pylon παρά αναμόπτερο. Το Phoenix 2000 είναι ένα μικρό ανεμόπτερο που θα μπορούσε να πετάξει και soaring ενώ το Phoenix Evo στην έκδοση των 2600mm πως είναι ένα πιο ολοκληρωμένο ανεμόπτερο με τα μεγαλύτερα σε έκταση ailerons και flaps.


3 Νοέμβρη 2017

Σήμερα με πόνο ψυχής το έδωσα σε έναν άλλο αερομοντελιστή, μιας και με τον ρυθμό που πετάω και εξελίσσομαι εγώ στο hobby θα πέραγαν χρόνια πολλά για να το πετάξω και να το ευχαριστηθώ. Ας το ευχαρηστηθεί λοιπόν κάποιος άλλος...
Το παρήγορο πάντως είναι πως το έδωσα σε καλή τιμή (€160) μιας και οι προσφορές πια έχουν κοπεί από τα καταστήματα του εξωτερικού και οι εισαγωγές από Κίνα πια περνάνε όλες από τελωνείο, που τσεκουρώνει...