Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Περιεχόμενα Ιστολογίου

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Unpacking a new DX7 DSM2 gen.I

24 Ιουνίου 2016

Πριν λίγες βδομάδες μπήκα στον πειρασμό να αγοράσω μια δεύτερη τηλεκατεύθυνση Spektrum DX7 gen.I με σκοπό να την κανιβαλίσω ηλεκτρονικά, εννοώντας να της αφαιρέσω το module εκπομπής της RF DSM2 και να βάλω ένα της FrSky ACCST, όπως έχω κάνει ήδη και στην πρώτη μου DX7 εδώ. Μάλιστα σε αυτήν είχα σκοπό να βάλω και backlight φωτισμό οθόνης, επέμβαση που φοβόμουν να κάνω η αλήθεια είναι στην πρώτη μου DX7 μη τυχόν και κάνω καμιά βλακεία και την καταστρέψω. Επιπλέον, ήθελα αυτή την τηλεκατεύθυνση να την αφήσω στο χωριό για να μην κουβαλάω πράγματα πάνω-κάτω κάθε φορά. 

Οπότε ήθελα να πάρω μία χρησιμοποιημένη και όσο γίνεται φθηνότερη. Στα ελληνικά αερομοντελιστηκά site που έψαξα δεν βρήκα καμία, ούτε και στα διεθνή (ΗΠΑ) βρήκα κάποια που να σύμφερε να την φέρω. Έτσι στράφηκα στις δημοπρασίες του e-bay όπου κι εκεί δεν βρήκα κάτι όπως το ήθελα - με το πολύ €50 να είναι στα χέρια μου! Κάποια στιγμή όμως είπα να δοκιμάσω και τα τοπικά site του e-bay. Έτσι στο γερμανικό e-bay.de  βρήκα αυτή την αγγελία που χωρίς να το καταλάβω καλά-καλά κέρδισα. Και τί τύχη;! 

Όχι απλά μου κόστισε μόλις €50 (€94 συν €16 τα μεταφορικά, μείον €40 ένας δέκτης AR7000 που είχε μέσα και πούλησα κι άλλα €20 η κεραία RF που είχε και πούλησα επίσης) αλλά η DX7 ήταν σε κατάσταση βιτρίνας! Ολοκαίνουρια και πλήρως αχρησιμοποίητη!!! Ακόμα και η μπαταρία της ακόμα είχε ζωή!

Δείτε τι αντίκρισα ανοίγοντας το κουτί:













Επόμενο βήμα ήταν να δω αν όλα δουλεύουν ok. Η μόνη αξιόπιστη λύση είναι ο εξομοιωτής. Οπότε την κάρφωσα στον PhoenixRC που έχω και ιδού τα αποτελέσματα.


Όλα φαίνονται καλά λοιπόν και πάμε σε μια δοκιμή σε μοντέλο τώρα.